مهاجرت به تركيه با موسسه مهاجرتي ترامند مهاجرت به تركيه با موسسه مهاجرتي ترامند .

مهاجرت به تركيه با موسسه مهاجرتي ترامند

سريع ترين روش دريافت اقامت تركيه، تحصيل در تركيه

تركيه يكي از كشورهاي مناسب براي تحصيل ايرانيان است. دانشجويان ايراني مي توانند براي ادامه تحصيل و اقامت دائم به تركيه مهاجرت كنند. مهاجرت تحصيلي به تركيه مي تواند سكوي پرتابي براي دانشجويان ايراني باشد. تحصيل در تركيه هزينه هاي بسيار كمي دارد و شرايط مناسبي را براي دانشجويان فراهم كرده است. دانشجويان مي توانند پس از اخذ ويزاي تحصيلي تركيه از طريق تحصيل اقامت تركيه را دريافت كرده و پس از 1 ماه به اين كشور مهاجرت كنند.

علاوه بر اين مدارك اعطا شده توسط دانشگاه هاي تركيه بين المللي است و متقاضي نه تنها مي تواند در يكي از پردرآمدترين مشاغل تركيه مشغول به كار شود، بلكه از اين كشور به عنوان پلي براي ورود به بهترين كشورهاي اروپايي و آمريكايي براي كار و تحصيل استفاده كند. .

شرايط تحصيل در تركيه با مدرك ديپلم به گونه اي است كه متقاضيان ادامه تحصيل در تركيه با مدرك ديپلم 12 ساله مي توانند براي تحصيل در دانشگاه هاي دولتي يا خصوصي اين كشور اقدام كنند. بنابراين متقاضيان تحصيل در تركيه در مقطع كارشناسي در صورت داشتن مدرك ديپلم 12 ساله و قبولي در آزمون هاي ورودي اين مقطع كه توسط دانشگاه ها برگزار مي شود مي توانند اقدام كنند.

يكي از شرايط لازم براي پذيرش از دانشگاه هاي تركيه براي تحصيل در تركيه، ارائه مدرك ديپلم و كسب نمره قبولي در آزمون ورودي دانشگاه مي باشد. آزمون ورودي هر دانشگاه به صورت جداگانه برگزار مي شود و شرط سني ندارد و متقاضيان در هر سني مي توانند با ارائه مدرك ديپلم در اين آزمون شركت كنند.

در مدارس و دانشگاه هاي تركيه اغلب به دو زبان انگليسي و تركي تدريس مي شود. علاوه بر اين كشور تركيه دوره آموزش زبان تركي را براي مهاجران در نظر گرفته است.مدارس و دانشگاه هاي خصوصي در تركيه معمولا كمي گران هستند. اما آنها امكانات آموزشي بي نظيري را ارائه مي دهند و هزينه ها با توجه به اندازه كلاس، امكانات درجه يك و فعاليت هاي فوق برنامه دريافت مي شود.

اگر به تازگي مهاجرت كرده ايد و اقامت تركيه نداريد اصلا نگران نباشيد. با داشتن ترجمه مدارك و سوابق تحصيلي و پاسپورت متقاضي مي توانيد به راحتي در مدارس ثبت نام كنيد. برخي از مدارس خصوصي ممكن است شما را ملزم به قبولي در آزمون ورودي كنند. بنابراين بهتر است قبل از هر اقدامي در مورد مدرسه و موسسه آموزشي مورد نظر خود تحقيق كنيد.


برچسب: تركيه، مهاجرت، خريد ملك در تركيه، پاسپورت تركيه، اقامت تركيه، موسسه مهاجرتي، مهاجرت تركيه، ترامند،سرمايه گذاري در تركيه،،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۶:۰۱ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)