مهاجرت به ترکیه با موسسه مهاجرتی ترامند مهاجرت به ترکیه با موسسه مهاجرتی ترامند .

مهاجرت به ترکیه با موسسه مهاجرتی ترامند

سریع ترین روش دریافت اقامت ترکیه، تحصیل در ترکیه

ترکیه یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل ایرانیان است. دانشجویان ایرانی می توانند برای ادامه تحصیل و اقامت دائم به ترکیه مهاجرت کنند. مهاجرت تحصیلی به ترکیه می تواند سکوی پرتابی برای دانشجویان ایرانی باشد. تحصیل در ترکیه هزینه های بسیار کمی دارد و شرایط مناسبی را برای دانشجویان فراهم کرده است. دانشجویان می توانند پس از اخذ ویزای تحصیلی ترکیه از طریق تحصیل اقامت ترکیه را دریافت کرده و پس از 1 ماه به این کشور مهاجرت کنند.

علاوه بر این مدارک اعطا شده توسط دانشگاه های ترکیه بین المللی است و متقاضی نه تنها می تواند در یکی از پردرآمدترین مشاغل ترکیه مشغول به کار شود، بلکه از این کشور به عنوان پلی برای ورود به بهترین کشورهای اروپایی و آمریکایی برای کار و تحصیل استفاده کند. .

شرایط تحصیل در ترکیه با مدرک دیپلم به گونه ای است که متقاضیان ادامه تحصیل در ترکیه با مدرک دیپلم 12 ساله می توانند برای تحصیل در دانشگاه های دولتی یا خصوصی این کشور اقدام کنند. بنابراین متقاضیان تحصیل در ترکیه در مقطع کارشناسی در صورت داشتن مدرک دیپلم 12 ساله و قبولی در آزمون های ورودی این مقطع که توسط دانشگاه ها برگزار می شود می توانند اقدام کنند.

یکی از شرایط لازم برای پذیرش از دانشگاه های ترکیه برای تحصیل در ترکیه، ارائه مدرک دیپلم و کسب نمره قبولی در آزمون ورودی دانشگاه می باشد. آزمون ورودی هر دانشگاه به صورت جداگانه برگزار می شود و شرط سنی ندارد و متقاضیان در هر سنی می توانند با ارائه مدرک دیپلم در این آزمون شرکت کنند.

در مدارس و دانشگاه های ترکیه اغلب به دو زبان انگلیسی و ترکی تدریس می شود. علاوه بر این کشور ترکیه دوره آموزش زبان ترکی را برای مهاجران در نظر گرفته است.مدارس و دانشگاه های خصوصی در ترکیه معمولا کمی گران هستند. اما آنها امکانات آموزشی بی نظیری را ارائه می دهند و هزینه ها با توجه به اندازه کلاس، امکانات درجه یک و فعالیت های فوق برنامه دریافت می شود.

اگر به تازگی مهاجرت کرده اید و اقامت ترکیه ندارید اصلا نگران نباشید. با داشتن ترجمه مدارک و سوابق تحصیلی و پاسپورت متقاضی می توانید به راحتی در مدارس ثبت نام کنید. برخی از مدارس خصوصی ممکن است شما را ملزم به قبولی در آزمون ورودی کنند. بنابراین بهتر است قبل از هر اقدامی در مورد مدرسه و موسسه آموزشی مورد نظر خود تحقیق کنید.


برچسب: ترکیه، مهاجرت، خرید ملک در ترکیه، پاسپورت ترکیه، اقامت ترکیه، موسسه مهاجرتی، مهاجرت ترکیه، ترامند،سرمایه گذاری در ترکیه،،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۶:۰۱ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)